نوشته شده توسط : احسانی
خراسان جنوبی نگین کویر ایران
شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردوس گفت: روزانه بیش از 4 هزار نفر به مجموعه آبگرم معدنی شهرستان فردوس مراجعه و از آب طبیعی آن بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری فارس: شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

 

کاظم شبنم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: آبگرم معدنی شهرستان فردوس از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است که در ایام تعطیلات نوروز پذیرای خیل زیادی از مسافران است.

وی افزود: این آبگرم با قدمتی 200 ساله یکی از جمله آبگرم‌های مطرح کشور است که آب آن نیز از خواص طبیعی بالایی برخوردار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس تصریح کرد: آبگرم معدنی فردوس دارای خواص درمانی وی‍ژه‌ای برای دردهای روماتیسمی و مفاصل و علاوه بر آن از املاح و خواص طبیعی دیگری نیز برخوردار است.

شبنم‌زاده مجموعه آبگرم معدنی، بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) و منطقه نمونه گردشگری باغستان را از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان فردوس برشمرد.

وی یادآور شد: از ابتدای نوروز امسال بیش از 50 هزار نفر مسافر از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فردوس بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس گفت: مجموعه شهر قدیم تون یا فردوس امروزی شامل راسته بازار، مسجد و حمام کوشک، مسجد و حوض انبار سیدی، حمام خیروز، حمام سردشت و مسجد جامع است.

شبنم‌زاده اذعان داشت: مجموعه شهر قدیم تون دارای 32 بنای شاخص است که تاکنون عملیات استحکام‌بخشی این آثار انجام و بیش از شش اثر آن نیز آماده بازدید علاقه‌مندان است.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
سفر کوفی عنان به چین برای مذاکره در مورد اوضاع سوریه

خبرگزاری فارس: کوفی عنان نماینده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه برای گفتگو با مقامات چینی به این کشور سفر می‌کند.

خبرگزاری فارس: سفر کوفی عنان به چین برای مذاکره در مورد اوضاع سوریه

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "ایندیپندت"، "کوفی عنان" رئیس سابق سازمان ملل متحد هفته آینده برای میانجیگری و یافتن راه حلی در خصوص پایان دادن به بحران سوریه به چین سفر خواهد کرد.

به گزارش این روزنامه، «هانگ لی»، سخنگوی وزارت خارجه چین، می‌گوید: کوفی عنان روز سه شنبه و چهارشنبه با مقامات چینی دیدار خواهد کرد. گفتنی است «عنان» فرستاده اتحادیه عرب است و بعد از سفر به روسیه قصد دارد برای انجام پاره ای از مذاکرات در مورد سوریه به چین سفر کند.

شایان ذکر است، چین و روسیه که مخالف دخالت‌های غرب در امور داخلی سوریه هستند، تا کنون دوبار قطعنامه های سازمان ملل متحد در انتقاد از رژیم بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را پیرامون سرکوب مخالفین سوری وتو کرده‌اند.

«هانگ» در بیانیه ای اعلام کرد: «عنان» با رهبران چین ملاقات خواهد کرد، هرچند در این بیانیه هیچ نامی از این افراد برده نشده است. وی گفت چین از تلاش «کوفی عنان» برای میانجیگری در پایان دادن بحران سوریه استقبال می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
منتخب مردم رزن در مجلس نهم تأکید کرد
لزوم ایجاد گروه کارشناسی تحقیق در ارتقای کیفیت کالاهای داخل

خبرگزاری فارس: منتخب مردم رزن در مجلس نهم ایجاد یک گروه کارشناسی متشکل از نخبگان با هدف تحقیق در خصوص چگونگی ارتقای کیفیت کالاهای داخلی را عامل مهمی در تحقق پیام نوروزی رهبری دانست.

خبرگزاری فارس: لزوم ایجاد گروه کارشناسی تحقیق در ارتقای کیفیت کالاهای داخل

 

عطا‌ءالله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای اجرایی شدن این شعار به عرصه عملیاتی، باید زمینه‌سازی و بسترسازی فرهنگی در سطح جامعه شکل گیرد که این مهم در حوزه کاری رسانه‌ها و صداوسیما نمود می‌یابد.

وی ایجاد خودباوری در بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را از دیگر رویکردهای مهم دانست و افزود: این باور می‌تواند ما را در ارتقای سطح تولیدات داخل و افزایش کیفیت آن کمک کند که در این میان ایثار و فداکاری باید ظهور و بروز ویژه‌ای داشته باشد.

منتخب مردم رزن در مجلس نهم ایجاد یک گروه کارشناسی متشکل از نخبگان با هدف تحقیق در خصوص چگونگی ارتقای کیفیت کالاهای داخلی را عامل مهمی در تحقق پیام نوروزی رهبری دانست و افزود: از سوی دیگر توجه به این نکته نیز لازم است که تا زمانی که به پیام رهبری به عنوان یک واجب ملی و تکلیف دینی نگریسته نشود نمی‌توان به تحقق کامل آن امیدوار بود.

وی در پایان سخنانش گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کالاهای تولید داخل در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی نقش مؤثری ایفا کنند و زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم آورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:
لیگ برتر تجربه ارزشمندی برای رشد فوتبال قم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه ارزشمندی در راستای رشد و توسعه فوتبال قم خواهد بود.

خبرگزاری فارس: لیگ برتر تجربه ارزشمندی برای رشد فوتبال قم است

 

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: صبا با ترکیبی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتبال قم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و تا این هفته عملکرد تیم در مصاف با حریفان قابل قبول است.

وی تاکید کرد: با وجود محدودیت‌های مختلف و همچنین عدم برخورداری از تجربه لازم در مقایسه با تیم‌های با سابقه‌ای همچون سپاهان و ذوب آهن اصفهان، برق شیراز و فولاد خوزستان، صبا در لیگ این فصل در مجموع عملکرد خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به اینکه از آخرین بازی خانگی مقابل برق شیراز با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز بگیریم اظهار داشت: ما در این دیدار در خانه بازی می‌کردیم و با توجه به بازی خوب خود به واقع شایسته کسب سه امتیاز و برتری بودیم.

وی ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم‌هایی مدعی و قابل احترام هستند، بنابراین تا پایان بازی‌ها در دیدارهای باقی مانده برابر هر حریفی با قدرت و تمام توان به میدان می‌رویم.

بابامیری خاطر نشان کرد: تیم فوتبال امید صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در شرایطی قرار دارد که تیم‌های مقابل باید به عنوان یک مدعی به صبای قم نگاه کنند، زیرا تیم ما در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که اکنون آماده بازی هفته بیست و سوم هستیم و برابر تیم فوتبال امید استقلال اهواز در خانه خود تلاش می‌کنیم با ارائه بازی بسیار خوب و مقتدرانه بتوانیم به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی نزدیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: دیدارهای خانگی این فصل صبای قم برای کادر فنی و مجموعه تیم اهمیت بسیاری دارد، زیرا قصد داریم در بازی‌هایی آتی که در خانه به انجام می‌رسد مقابل تیم‌های مهمان با قدرت به میدان رفته و به امتیازات کامل بازی‌های خانگی دست یابیم.

وی به وضعیت تیم فوتبال امید صبای قم اشاره کرد و یادآور شد: با وجود استراحت در هفته بیست و دوم و تعطیلی موقت رقابت‌ها، تیم ما با توجه به تمریناتی که برای آماده‌سازی پشت سر گذاشته است، از هر نظر آمادگی کامل را برای دیدار با امید استقلال اهواز دارد.

دیدار صبای قم و استقلال اهواز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که صبای قم از دیدار قبل خانگی با حریف شیرازی خود یعنی برق شیراز در خانه موفق به کسب نشده است.

صبای قم هم‌اکنون با کسب 22 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ایستاده است.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر:
روستاهای گناوه میزبان بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: بیشترین حجم ورود مسافران نوروزی در روستاها به روستاهای شهرستان گناوه بوده است.

خبرگزاری فارس: روستاهای گناوه میزبان بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند

 

حسین عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد مسافر نوروزی به شهرستان گناوه اقدامات لازم برای حضور گردشگران به روستاهای این شهرستان نیز انجام شده و بیشترین حجم ورود مسافران نیز به روستاهای گناوه و دیلم بوده است.

وی افزود: روستاهای مال قائد، مال خلیفه و قلعه حیدر، جزایر شمالی و جنوبی در گناوه و روستاهای عامری در دیلم پذیرای بیشترین مسافران نوروزی بوده‌اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، گشت دریایی، پیست موتور سواری از جمله برنامه‌هایی است که در روستاهای گردشگری استان بوشهر اجرا می‌شود.

عالی‌نژاد گفت: برگزاری جشنواره‌هایی همچون شنی، غذاهای محلی، ورزش‌های بومی و محلی و نیز گشت دریایی در روستاهای ساحلی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در روستاهای استان به شمار می‌روند.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر از همکاری دهیاران با نیروی انتظامی به عنوان راهبر پلیس خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های مفرح و شاد در 266 روستای استان بوشهر برای گردشگران داریم که هم اکنون در حال اجراست.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
نماینده ولی‌فقیه در مازندران:
خدمات نوروزی هلال احمر مصداق بارز تکریم انسانیت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مصداق بارز نوع‌دوستی و تکریم انسانیت است.

خبرگزاری فارس: خدمات نوروزی هلال احمر مصداق بارز تکریم انسانیت است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار سرپرست و معاونان این جمعیت با تبریک ایام فرخنده نوروز بیان داشت: نوروز فصل نو شدن و تحول است که همه باید همگام با طبیعت به بازسازی و بازنگری در اعمال، کردار و رفتار خود بپردازیم.

وی با اشاره به خدمات گسترده جمعیت هلال احمر به ویژه در ایام نوروز گفت: کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر انسان‌های خدوم و کم توقعی هستند که در راه کمک به همنوع از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و به ویژه در ایام نوروز که همه مردم در حال استراحت و تفریح هستند پرسنل هلال احمر خدمت‌رسانی و کار مضاعف را در دستور کار دارند و این نشان دهنده همت والای این افراد است.

طبرسی متذکر شد: خدمات نجات بخش جمعیت هلال احمر استان به ویژه در هنگام بحران، حوادث و سوانح طبیعی و انسانی از جمله اقداماتی است که شایسته تقدیر است.

مهدی ولی‌پور سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران نیز به ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد این جمعیت در ایام نوروز 91 پرداخت.

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
صبح امروز در قم صورت گرفت
بازداشت مجدد کارگردان «ظهور نزدیک است»

خبرگزاری فارس: علی‌اصغر سیجانی سازنده مستند «ظهور بسیار نزدیک است»، صبح امروز بار دیگر بازداشت شد.

خبرگزاری فارس: بازداشت مجدد کارگردان «ظهور نزدیک است»

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌اصغر سیجانی که پیش از این به خاطر تولید مستندی درباره ظهور و به اتهام طرح مسائل غیرواقعی و انحرافی در این مستند، بازداشت شده بود، چندی پیش مستند جدیدی را در این زمینه ساخت.

وی در این مستند که "لحظه دیدار" نام دارد، در شش کلیپ 15دقیقه‌ای به مسائل ظهور پرداخته است.

کارگردان مستند «ظهور بسیار نزدیک است» صبح امروز در ارتباط با ‌مستند دوم خود به نام "لحظه دیدار" در قم بازداشت شد.

سیجانی پس از تولید اولین مستند خود درباره ظهور (ظهور نزدیک است) که به دلیل تطبیق دوره ظهور با برخی مسائل روز واکنش‌هایی را برانگیخته بود، به اتهام ارتباط با جریان انحرافی و تولید مستند مذکور به سفارش سران این جریان، بازداشت شده بود اما وی این موضوع را ‌رد کرده بود.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:
خراسان‌رضوی پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: خراسان‌رضوی با همت تمام مسئولان، دست‌اندرکاران عرصه‌های اقتصادی و مردم پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: خراسان‌رضوی پیشتاز حمایت از تولید ملی خواهد بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: رویکرد ما حمایت از تولید داخلی و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی را در گرو تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک صحیح نیاز مصرف کنندگان دانست و گفت: دراین راستا باید کیفیت تولید به طور مداوم مورد توجه تولیدکننده قرار گیرد و به صورت مستمر  افزایش یابد.

وی افزود: عمده محصولات اصلی مورد نیاز کشور در تمامی گروه‌های صنعتی و معدنی در این استان تولید می‌شود بنا بر این مردم می‌توانند با خرید اقلام مورد نیاز خود ازاین تولیدات ضمن حمایت از تولید ملی و تولیدکننده داخلی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نامگذاری فرموده‌اند نیز نقش آفرینی کرده و خدمتگزاران خود را در عرصه‌های اقتصادی یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای شکل‌گیری تولیدات داخلی  باید موضوع مبارزه با قاچاق کالا را مانند گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد
انجام 263 ماموریت امدادی اورژانس قم در طول 24 ساعت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول 24 ساعت گذشته 263 ماموریت امدادی در سطح استان قم انجام شده است.

خبرگزاری فارس: انجام 263 ماموریت امدادی اورژانس قم در طول 24 ساعت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمد جواد باقری با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته بیش از هزار تماس مردمی با مرکز اورژانس 115 برقرار شده است اظهار کرد: این تماس‌ها منجر به انجام 263 ماموریت امداد و نجات در سطح استان قم و توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان شده است.

وی در ادامه با اشاره به مراجعه بیش از 140 نفر از مسافران به ایستگاه‌های سلامت این مرکز عنوان کرد: تعداد مصدومان و بیماران عملیات‌های امدادی اورژانس 115، در طول 24 ساعت گذشته 285 نفر بوده است که از این تعداد 72 نفر مربوط به حوادث و سوانح رانندگی استان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته شاهد 30 تصادف شهری و 13 تصادف جاده‌ای بوده‌ایم اعلام کرد: اورژانس 115 استان قم نسبت به درمان سرپایی 11 مصدوم تصادفات شهری و شش مصدوم سوانح جاده‌ای اقدام کرده است، همچنین این مرکز 29 نفر از مصدومان شهری و 26 نفر از مصدومان تصادفات جاده‌ای را به مراکز درمانی استان قم انتقال داده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به تلفات سوانح رانندگی محورهای مواصلاتی استان گفت: تلفات فوتی استان خوشبختانه کم است و تاکنون متاسفانه سه نفر از هم‌وطنان در اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مربی تیم فوتبال امید صبای قم:
آماده دیدار با استقلال اهواز هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: برای مصاف با استقلال اهواز در دور برگشت لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازیکنان صبا در آمادگی کامل قرار دارند.

خبرگزاری فارس: آماده دیدار با استقلال اهواز هستیم

 

هادی رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که دیدارهای لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دور برگشت خود قرار دارد، بازیکنان صبای قم با روحیه و آماده در تمرینات حضور دارند تا با توان بیشتر و هماهنگی بهتر به مصاف استقلال اهواز برویم.

وی ادامه داد: بعد از نتایج بسیار خوبی که در بازی‌های اخیر خود به خصوص در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید کسب کردیم، در ادامه مسابقات این فصل که با شرکت 13 تیم برگزار می‌شود، تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و سوم با تیم امید استقلال اهواز مسابقه می‌دهد.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: تیم ما با توجه به فاصله نزدیک امتیازات بین تیم‌های میانه و بالای جدول رده‌بندی نسبت به جایگاه هفتمی که الان در آن قرار دارد همچنان شانس زیادی برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول دارد.

وی خاطر نشان کرد: با همین انگیزه تیم فوتبال امید صبای قم تمرینات آماده‌سازی خود را به صورت جدی برای حضوری قوی در ادامه مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید و به خصوص دیدار حساس با استقلال اهواز پیگیری می‌کند.

رنجبر اضافه کرد: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم را بازیکنان جوان و خوش آتیه فوتبال قم تشکیل می‌دهند و این تیم با تمام توان خود را برای مصاف با استقلال اهواز آماده می‌کند.

وی یادآور شد: این تیم امسال نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال امید را تجربه می‌کند و امیدواریم با کسب امتیازات بیشتر در دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ، فرصت صعود به رده‌های بالای جدول رقابت‌ها را نیز کسب کند.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: با اینکه تیم ما در نیم فصل نخست رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امتیازهای بسیار ارزشمندی را از دست داده است، ولی با افزایش تجربه بازیکنان، در نیم فصل دوم نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کرده‌ایم.

وی عنوان داشت: در حال حاضر هم هنوز برای صعود به رده‌های چهارم و پنجم جدول لیگ برتر ناامید نیستیم و با انگیزه‌ای که نفرات تیم ما دارند یقینا از دیدار خانگی با استقلال اهواز، تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز از هفته نهم دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان در مجموعه ورزشی تختی شهر قم برگزار خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()